31 Ağustos 2010 Salı

2010 Emmy Ödülleri Sahiplerini Buldu!

Jimmy Fallon


Pazar gecesi cnbc-e ve ntv den canlı olarak yayınlanan ödül töreni sahiplerini buldu.Komedide uzun süredir yerini koruyan 30 Rock sonunda tahtı Modern Family'e kaptırdı.Dramada alıştığımız isimler ise yine her zamanki gibi heykelciği evlerine götürdüler.

Öncelikle isyanlarımdan başlamak istiyorum.Evet ben bir Mad Men severim.Bayılarak izlerim ama gelin görün ki artık bu ödülü almasını istemiyordum.Yani her sene her sene artık alıştık.Bir heyecan,bir beklenti kesinlikle kalmadı.Akademinin bu tutumunu anlamakta çok zorluk çekiyorum.Tamam kabul ediyorum büyük bir Mad Men çılgınlığı var 2007 den beri ama bitmeli.Breaking Bad ya da Dexter alsın istiyordum ki alilirler diyede düşünüyordum.Ama olmadı tahminlerde de yazdığım gibi Mad Men ipi göğüsledi.En azından bu muhteşem sezon ve sezon finaliyle en iyi yönetmen ödülü Dexter'a gitti.Bir nevi gönül alma diyelim ona.En iyi senaryoda Mad Men'e gitti.Anlayacağınız arkadaşlar bu sene dramada yine onların senesi oldu.Hoş senaryo dalında cidden almamasını beklemiyordum ama belki en iyi dizide artık vermeyelim,diğer dizilerde en az Mad Men kadar iyi derler de diğer güzelim dizilerin de yüzleri güler diyordum.Ama boşuna beklemişim...

Gel gelelim oyunculuklara burda da artık yeter dediğim bir isim var.Bryan Cranston!3. ödülü bu!Yani artık eminim ki böyle giderse seneye de 4. ödülünü eve götürebilcek.Adaylardan yıllar yılı ödül alamamış House karakteri var.İnatla her yıl aday olup umutlandırılan ve gerçektende performansı bu ödülle taçlandırılması gereken bir oyuncu Hugh Laurie.Hayır yani bu adam cidden mi Emmy haketmiyor?Yoksa artık akademi tek düze mi bakmaya başladı bu işe bilmiyorum.Madem öyle Emmy Hugh'a gitsin(ki kendisi hiç alamadı),Altın Küre'de Bryan'a gitsin(ki o da altın küre daha hiç alamadı).Amaç Bryan'ı ödülsüz bırakmamak ise.Acaba diyorum Malcolm in the Middle'da taçlndırılmadığı için günah mı çıkarıyorlar!!!Neyse artık olan olmuş ben burda kendimi yıprattığımla kalıyorum ama gerçekten isyanlardayım!Kimse yanlış anlamasın Bryan gerçekten inanılmaz bir performans sergiliyor ama işte koskoca alının 2 ödülün iştesi vardı.

Komedi dalında en iyi erkek oyuncu ise Jim'e gitti.Ne kadar sevindim anlatamam kendisi zaten kazanmasını istediğim kişiydi ve hakediyordu.Bu ödüle diyecek bir lafım yok.Zaten komedi dalına diyebileceğim pek birşey yok.Dramanın aksine ciddi bir gelişme gösterdi burdaki kategoriler.Madem öyle biraz da Modern Family'den bahsedelim.30 Rock'ı tahtından etti.En önemlisi Tina Fey'i tahtından etti.Ben senaryodaTina'ya  kesin gözüyle bakarken Modern Family aldı götürdü.Zaten ikisi arasında çekişme yaşanacak demiştim nitekimde öyle oldu.En iyi komedi,en iyi senaryo hakederek aldı.Ayrıca en iyi yardımcı erkek oyuncu da Modern Family'e gitti.Ben Ty Burrel'e gider sanıyordum o casttan ama Eric Stonestreet gitti.Komedi dalında en iyi yardımcı erkek oyuncu derken Patrick Neil Harris yaramdan bahsetmek istiyorum.Alamadı gitti o da Hugh Lauri gibi :( ...Ama ben eminim HIMYM 'ın son senesinde Barney Stanson karakteri ile sonunda ipi göğüsleyecek.Ama tabi Glee'de ki en iyi konuk oyuncu rolüyle ödülü kaptı.Tesellisi oldu bir nevi.En iyi kadın oyuncuda yine alması gereken isimlerden bir tanesine gitti.Nursie Jackie-Eddie Falco.Buna diyecek bir lafım yok benim almasını istediğim,hakettiğini düşündüğüm kişidir kendileri.Glee'de oyunculuktan ve en iyi yönetmenden yüzü gülerek evine döndü ve en azından bazılarına boş olmadığını gösterdi.Buna galiba bende dahilim :) ..

Drama dallarına geri dönersek..Kyra Sedgwick The Closer'da ki rolüyle en iyi kadın oyuncu ödülünü kaptı.Benim yüzde yüz alır dediğim isim değildi.Ama kesinlikle almaz da demiyordum.İlk 3 te yer almıştı ki bunu da tahminlerde söylemiştim.Yani beni ne çok sevindirdi ne de üzdü.Haketti aldı diyelim biz kendilerine.Diğer oyunculuklara baktığımızda Breaking Bad ve Good Wife'ı görüyorum.Zaten almaları bekleniyordu.Benim için öyle ahım şahım kafama taktığım ödüller değildi açıkçası.

Pacific ise evet ödül törenine damgasını vurdu ama tam olarak bekleneni veremedi.

Son olarakta Jimmy Fallon'dan bahsetmek istiyorum.Kendisini zaten çok seven biri olarak ne diyebilirim ki..Neil Patrick Harris'in dediği gibi şansın bacağını kırdı o gece!

İyisi ve kötüsüyle bir Emmy daha geride kaldı.Kesinlike drama dalında beni tatmin etmedi ve istenileni vermedi.Komedi ise yüzleri güldürdü.Ne diyelim umarım bir daha ki sene hem Bryan Cranston'ı hem de Mad Men ekibini sahnede ödül konuşmasını yaparken görmeyiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder