30 Ağustos 2010 Pazartesi

İstanbul Fashion Week'den kimler geldi,kimler geçti! part:2

Evet şimdi sırada Ten Dökümü!


Aslında defile programı sırasına göre gidicektim ama önce yazmak istediklerim vardı o yüzden Özgür'le devam etmek istedim.
Mini elbiseler,sırt dekolteleri ve vücudu saranlar...Hepsi yemede yanında yat tarzında.Kullandığı renkler her tene gidebilcek renkler.Fuşya,mavi,yavru ağızı ve gümüş grisi.Özellikle yavru ağzı favorim oldu.Tüller ve fiyonklar her yerde.Detaylarda o kadar güzel kullanılmış ki bu iki unsur insanı resmen mest ediyor.



Benim en beğendiğim tarzı yansıtan isimdi Özgür Masur.Mini olunca işin içinde maalesef kendime engel olamıyorum.Bir önceki kreasyonunda da yer yer tüllere şahit olmuştuk ama tabi şimdi konsept tüller üzerine.Ayrıca ben bir Sedef Avcı sever olaraktan onun bu defilede yer almasına çok sevindim!Kendisinin cidden çok asil bir duruşu var.Yine bu sene bol bol Özgür'ün kıyafetleriyle karşımıza çıkacak anlaşıldı.

Kısacası minileri,dekolteleri,fiyonkları,renkleri,tülleri ve peri masallarını anımsatan o kuyruklu elbiseleri ile ifw'nin en beğenilenleri arasına girdi.Tüm kreasyon giyilebilir.Bir tanesi bile es geçilemez.Ama tabi beklentiler gün geçtikçe arttığı için Özgür Masur'un önümüzdeki kreasyonları merak konusu...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder