30 Ağustos 2010 Pazartesi

İstanbul Fashion Week'den kimler geldi,kimler geçti! part:1

  Evet biraz geçte olsa ifw postlarıyla karşınızdayım.Aslında defilelerin çoğunluğuna katılacak olan ben biraz iş birazda hastalık derken belli başlı olanlara katılabildim.Ama tabi gidemediklerimi de ihmal etmedim.Öncelikle karma 1 defilesinden bahsetmek istiyorum.Gül Ağış,Zeynep Erdoğan ve Zeynep Tosun.Defile genel anlamda çok iyi değildi.Hatta ve hatta Gül Ağış ve Zeynep Erdoğan için pek iyi şeyler yazabiliceğimi sanmıyorum.Ama aralarından Zeynep Tosun çok iyi sıyrıldı.Karma 1'in yıldızı oldu. 



Gül Ağış Bakteri isimli koleksiyonu ile karşımızdaydı.Ama defilede birden çok tema görebilmek mümkündü.Asıl noktası cinsiyetsizlik miydi, yoksa araştırma yaparak hazırladığı bakteri miydi şahsen ben çözemedim.Farklılık yaratmak adına defile sonunda 2 erkek mankeni bayan tasarımları ile podyumda gördük.Cinsiyetsizlik vurgulanmak istensede ne söylemek istediği anlaşılmadı ve karmaşa,antipatiden öteye gidemedi.Tasarımlarına gelince,hoşuma gidenler tabiki oldu.Özellikle desenlerine diyecek lafım yok ama benim için alınması gereken tasarım var mı ? hmmm galiba yok..

Zeynep Erdoğan...Aslında ne desem bilmiyorum.Elbiselerin hatları çok iyi aslında.Kimisi de hoşuma gitti gerçekten.Ama konsepti el olan bir koleksiyonda ordan burdan eller çıkınca maalesef o beğeniyi kaybediyor.Yani beğendiğim tasarımlardan elleri çıkarırsak benim için hoş olabilir :) Hayır bir yada iki tane el deseninden bahsetmiyorum,elbisenin her yerinden çıkan ellerden bahsediyorum.O elbiseleri giysem heralde o ellerin beni boğacağı düşüncesinden kurtulamazdım.Önde,arkada,sağda ,solda her yerde o eller!Kabus gibi!Böyle olunca insan detaylardan bahsetmek istemiyor açıkçası.

Zeynep Tosun'a gelirsek...Zaten o şirinliğe insanın olumsuz birşeyler yazası gelmiyor.Kaldı ki bende zaten moda uzmanı değilim.Kendi görüşlerimi yazıyorum ama gerçekten bu kişiye kötü birşey demek içimden gelmiyor.Geçen seneden daha farklı bir koleksiyonla karşımızda.Bu koleksiyonda vintage etkisi görülmekte ve bunun altından başarıyla kalkmakta.Kullandığı renklerde bir o kadr uyumlu.Sarı,kırmızı,pudra ve arada gözümüze çarpan maviler...Yukarda kullandığım resimden de anlaşılacağı gibi geniş paçalı,yüksek belli parçalar çok dikkat çekmekte.Özellikle benim için :)

Kısacası karma 1 benim için sınıfı geçemedi.Ama en azından Zeynep Tosun'u daha iyi görebildim.Gerçekten çok başarılı,kendini tekrar etmeyen bir koleksiyondu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder