30 Ağustos 2010 Pazartesi

İstanbul Fashion Week'den kimler geldi,kimler geçti! part:3


Gelelim benim en beğendiğim tarzı yansıtan 2. isme Gamze Saraçoğlu...(2 dememin sebebi sadece defile sırası yüzünden :))
Gerçekten çok başarılıydı.Özellikle renk seçimi.Tabi renk olarak favorim nar çiçeği oldu.Bu kadar mı yakışır krem rengiyle,bu kadar mı uyumlu olur!O iki renk dışında fıstık yeşili, beyaz,gümüş grisi renkleride çokça görmek mümkün.Beni burda en çok mest eden ise mini şortlar ve etekler oldu.Tabi bunları tamamlayan ceketler...Elbiselerden çok o kombinasyonlar kalbimi çeldi diyebilirim.Zaten bu kreasyonda elbiseler,etekler,şortlar,pantolanlar,ceketler ne ararsanız var.
Elbise ve bluzlarda transparan detaylar dikkat çekiyor ki bu bence kreasyonun bir diğer özelliği gibi durmuş.Bir diğer dikkat çeken detay ise Gamze Saraçoğlu'nun tercihini daha çok mini tarzdan yana kullanmış olması.Bence çok iyi olmuş,güzel olmuş,tam benlik olmuş :) Hepsini ayrı ayrı beğendim ama favorim kesinlikle nar çiçeği ceketli,şortlu kombinasyon aşık oldum diyebilirim.Hatta ve hatta defilede ki favorim bile olabilir.Özgür Masur ve Gamze Saraçoğlu benim için en iyi iki isim oldu.Ellerinize sağlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder